سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب داستان کودک و تاثیرات آن در رشد کودک

کتاب داستان کودک و تاثیرات آن در رشد کودک

یکی از بهترین ابزارات که سبب می شود تا کودک و نوجوان در مسیر درست زندگی قرار گیرند و از سنین کودکی اطلاعات و دانش مختلفی را کسب کنند کتاب است. توانایی  خواندن و نوشتن کودکان با استفاده از کتاب های گوناگون و خواندن آنها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین پدر و مادرها کتاب را یک یاور همیشگی و موثر برای کودکان خود بدانند و کتاب های متنوع را در اختیار فرزندان خود قرار دهند. در سنین کودکی  کتابی که معلمان تربیتی و روانشناسان کودک آن را مناسب ترین برای کودکان م دانند کتاب داستان کودک است.  این نکته را باید مورد توجه قرار دادکه انتخاب یک کتاب داستان مناسب کودک قطعا  کمی چالش برانگیز است. یک سری نکته  وجود دارد که در اتحاد و خرید یک کتاب داستان می بایست به انها  توجه شود.. 
یک داستان کودک مناسب و خوب، علاوه براین که کودکان را سرگرم می کند، باعث می شود او قوه تخیل خود را به کار بگیرد و خیال پردازی بکند که این امر  افزایش هوش و خلاقیت را برای کودک به همراه خواهد داشت . کتاب داستانی کتاب خوب و مفید برای کودک ارزیابی می شود که محتوا آموزشی خوب و کافی را در خود داشته باشد و در کنار داستان ها مفاهیم آموزشی مناسبی به کودک ارائه دهد.

ویژگی های و مشخصات کتاب داستان مناسب کودک

آیا هر کتاب که عنوان داستان کودک را داشته باشد مناسب است باید بگوئیم خیر برای اینکه متوجه مناسب کتابی شوید می بایست ویژگی ها و مشخصات کتاب را مورد بررسی قرار دهید ودر این امر از کمک دیگران هم دریغ نکنی. در باره کتاب داستان عالی ،ان کتاب  باید قصه و روایتی  داشته باشد که کودک را مشتاق به شنیدن کند. پس از قصه و محتوا ، تصاویری که به کار رفته مهم می باشند. تصاویر زیبا و چشم نواز متنوع از لحاظ رنگ   یک داستان کودکانه‌ را جذاب تر میکند. تو کتاب داستان کودکانه  باید لحنی بامزه و خنده دار داشته باشد، بدلیل اینکه این ام کودک را بیش تر به سمت کتاب جذب خواهد نمود.
کتاب داستان‌های مفید، در بخش آموزش به کودکان هم محتوا های مناسب جذابی دارند. می‌توانند مفاهیم علمی مناسب کودک  یا مفاهیم  تربیتی و مفاهیم مرتبط با ارزش های اخلاقی داشته باشند. فروشگاه بزرگ  آوای اندیشه از با سابقه ترین فروشگاه های فعال در زمینه تامین کتاب داستان های متنوع از منابع داخلی و خارجی می باشد.این فروشگاه کتاب داستان هایی با موضوعات علمی ،فرهنگی ،اجتماعی ،اخلاقی و تربیتی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

کتاب داستان کودک و تاثیرات آن در رشد کودک

ارزش موضوع کتاب داستان کودک

موضوع کتاب داستان هرچه باشد باعث میشود که قوه تخیل کودک فعال شودوو آن‌ها خود را در آن داستان تصورمی کنند. هر چیزی  می‌تواند قهرمان یک داستان کودکانه باشد . داستان‌های کودکانه می‌توانند در باره  طبیعت مثل ابر و باران و آسمان ، مرتبط  به حیات وحش و حیوانات، اسباب بازی ها و کودکان  دیگرباشد.
اما اینکه چه طور موضوعی می تواند کتاب داستان را جذاب تر کند ، باید بگوئیم که اگر محتوای آموزشی  کودک  کامل و جامع  باشد دوبخش تخیلی و  داستانی آن جذاب باشد، مهم نیست که موضوع داستان یا  شخصیت اصلی داستان درباره چه چیزی یا چه کسی است. کودکان، با ذوق و شوق  به یک  داستان کودکآنه   بامزه با تصاویر زیبا گوش می دهند ، حالا در باره هرچیز و هر کس که میخواهد باشد.اوای اندیشه کتاب داستان هایی با موضوعات و محتوا های متنوع دارد. شما می توانید با بازدید از سایت آوای اندیشه کتاب داستان مورد نظر خود در زمینه علمی ،تربیتی و…..انتخاب نموده و خریداری فرمائید.کتاب داستان ها در آوای اندیشه از بهترین موالفان و نویسندگان و ایرانی و خارجی گرد آوری شده تا کودکان ایرانی را در این زمینه بی نیاز سازد.

کتاب داستان کودک و تاثیرات آن بر روی رشد کودک

همان طور که می دانیم خواندن کتاب تاثیرات فراوانی  بر روی هوش و ذهن  کوکان  دارد. یک داستان کوک عالی ، فکر کودک را به کار می گیرد و او را با لغات جدید آشنا می کند که همین امر باعث می‌شود تا مهارت‌هایی مثل حل مسئله و صحبت کردن  کودک رشد پیدا کند. 
خواندن کتاب ها با موضوعات خوب ، کودکان را با  ارزش‌های اخلاقی و ارتباطی  آشنا می‌کند که تاثیر بسیاری در رشد اخلاق و روش ارتباطی آنها با دیگران می‌گذارد. کودکان می‌آموزند که چگونه به احساسات و عقاید دیگران مهم بدارند و به آن احترام بگذارند. همچنین  کتاب داستان ها یی با موضوعات مرتبط کشورها آنها را با  فرهنگ‌ها و آداب و رسوم آشنا میکند و به همین دلیل کمتر نشانه‌های نژاد پرستی در کودکان دیده  می‌شود.

کتاب داستان کودک و تاثیرات آن در رشد کودک

کتاب داستان دوست خوب کودک

 امروز  کتاب خواندن برای کودکان بسیار آسان تر و در دسترس تر شده است. خواندن کتاب داستان کودک  برای فرزندان  باعث میشود تا عشق  و  صمیمیت و اعتمادبنفس والدین و او افزایش یابد. همچنین داستان ها میزان دایره لغات  را گسترش می‌دهند و باعث پیشرفت مهارت‌های خواندن و نوشتن کودکان می‌شود.
خرید و انتخاب کتاب داستان کودک  مناسب برای فرزندتان  چالش هایی را دارد. برای انتخاب یک کتاب داستان خوب، باید اخلاق و روحیه  و سلیقه‌ی فرزند خود را کاملا بشناسید و لحاظ کنید. یک کتاب داستان مناسب ، بایستی کودک شما را به ذوق و شوق وا دارد با تصاویر زیبا و موضوع جذاب و…‌.
آوای اندیشه در زمینه کتاب داستان کودک فعالیت گسترده دارد .انواع داستان های کودک ایرانی و خارجی در این فروشگاه وجود دارند.کتاب داستان های تخیلی ،علمی ،فرهنگی ،مرتبط با تربیت و رشد کودک و…..همه این کتاب داستان ها را می توانید به آسانی در سایت آوای اندیشه مشاهده فرمائید و کتاب خود را خریداری فرمائید

برخی از کتاب داستان های کودک سایت آوای اندیشه که فروش زیادی را داشته اند عبارت اند از

آستریکس: چگونه اوبلیکس وقتی بچه بود در دیگ معجون جادویی افتاد

آستریکس و وایکینگ‌ها

آقای پرکار ( آقای آقایان )

آقای شیطون

آقای آقایان و مسابقه بزرگ

 

آوای اندیشه